piątek, 7 lutego 2014

Let it Snow

Podczas porannych porządków w garderobie, zatęskniłam za wiosennymi i letnimi stylizacjami.
Spojrzałam za okno i szybko je schowałam na dno szafy. Po chwili wróciłam do dalszych czynności.
 Z utęsknieniem zaczęłam mierzyć sukienki.Wyobrażałam sobie,że za oknem mamy temperatury na solidnym plusie.Rozpoczęłam tym istną rewię mody :)
Tak bardzo spodobały mi się zabawy, że postanowiłam zrobić dla Was wyjątkową stylizację jakiej jeszcze nie było :).
Dresowa sukienka w zimie?Na dłuższą metę grozi to katarem.Jednak do zdjęć ? Czemu nie :))

Let it Snow:)!

Wykonanie zdjęć nie należało do najprostszych.Na ulicach śnieg stopniał.Słonko schowało się daleko za chmurami,a kałuże tylko czekają by wywinąć nam psikusa.
Szukaliśmy dłuższy czas miejsca gdzie będzie dużo śniegu .Znaleźliśmy odpowiednie.
Widoki były na tyle piękne ,że postanowiłam zrobić posta właśnie w miejscu na łonie natury :).
Żeby było mało,przedstawiłam Wiosenną stylizację z butami EMU :)

Czasami żałuję,że nie możecie zobaczyć tworzenia postów z drugiej strony.Mniej perfekcyjnej i często bardzo zabawnej.Na zakończenie dodaję kilka zdjęć z ''głupawki''i szczęścia jakie mnie ogarnęło..Kiedy po tym oryginalnym poście nałożyłam kurtkę i jak dziecko cieszyłam się na widok śniegu :)))

Zapraszam :)





                                                                Dress | Zara

                                                           Necklace | Lindex

                                                              Earrings | Glitter

                                                              Bracelet | by Natalia Weselak

                                                                  Shoes | EMU


                                                              Sukienka | Zara

                                                             Naszyjnik | Lindex

                                                               Kolczyki | Glitter

                                                           Bransoletka | by Natalia Weselak

                                                                      Buty | EMU

11 komentarzy:

  1. Ile ważysz?? Masz idealną figurę! :)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa :) Ważę 47 kg

      Usuń
    2. Waga idealna! pozdrawiam :)
      Perfekcyjnie jak zawsze!

      Usuń
  2. Skąd kurtka? Jaka była jej cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka zakupiona w butku (nazwy nie pamiętam) w Galerii Rzeszów.Kosztowała ok 400 zł ,takie same widziałam też w yoshe podsyłam Ci link http://yoshe.pl/

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź!
      :)

      Usuń
  3. Hej jestem z bloga www.maja-olsener.blogspot.com bardzo spodobał mi się twój blog i pisze z pytaniem czy będziemy się obserwować jeśli tak dodaj mnie do obserwowanych i jak możesz kliknij lubię to na Facebooku ja po ujrzeniu twojego zaobserwowania zrobię to samo:) Dziękuję i z góry czekam na pozytywna reakcje . Maja Olsener

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukieneczka :)
    Ciekawy blog:)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)--> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka! wyglądasz uroczo, ale nie wiem jakim cudem nie zamarzłaś...

    pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń