środa, 14 listopada 2012

Bubbles & Swan Dress

Dziś na blogu postanowiłam przełamać style:)Każda z nas ma w szafie piękne wizytowe sukienki które często kupujemy na jakąś specjalną okazję.Okazje mijają a sukienki wiszą i cierpliwie czekają na następne.Czekają i czekają...więc ja swojej sukience postanowiłam  zapewnić wyjątkową okazję i zestawiłam ją z grungowym czarnym swetrem.Po prostu ;)Do tego zdobny naszyjnik który kiedyś dostałam w prezencie nareszcie doczekał się swojej premiery i w taki sposób otrzymałam całkiem ciekawy efekt finalny.
Sukienka jest w kolorze łabędzim więc postanowiłam zrobić zdjęcia nad wodą.Łabędzi co prawda nie było , ale spotkałam rodzinkę kaczek które ze zdumieniem patrzyły na znikające bańki mydlane ;)








Dress | River Island

Sweater | H&M

Necklace | Next

High Heels | TK Maxx

4 komentarze: