piątek, 7 grudnia 2012

Ice Skates







Zapewne każdy kto mnie zna wie ,że uwielbiam a wręcz jestem uzależniona, od różnego rodzaju sportów.Bieganie,rolki,łyżwy.Są to sporty gdzieś głęboko we mnie zakorzenione.Takie które dają mnóstwo pozytywnej energii i wydzielają wielką dawkę Endorfin;.)))przypuszcza się, że przedłużony intensywny wysiłek powoduje wzmożone wydzielanie endorfin, objawiające się euforią biegacza,pięknie to brzmi ,a najważniejsze,że przejawia się to w praktyce;.))
Gdy tworzyłam ''Łyżwowego posta'',starałam się jak najlepiej ując zimową stylizację.
Łatwe to nie było. Zapaleni łyżwiaże jeżdzą z tak ogromną predkością ,iż każde zatrzymanie się na lodzie musiało być w pełni zaplanowane i skontrolowane tak, by uniknąć tak zwanej kraksy i nie pozować z ''nosem renifera'' :P.Po zakończonych zdjęciach przy temperaturze -10 stopni gorąca czekolada była w pełni zasłużona :)


Zapraszam na ''Łyżwowy post''


 
 
 
Jacket | Zara
 
 
Sweater | River Island
 
 
T- shirt | River Island
 
 
Scarf | House
 
 
Trousers | River Island
 
 
Belt | Guess
 
 
Ice skates | Roxa
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz