niedziela, 10 lutego 2013

Trendy Wiosna Lato 2013 :) Cover Fashion

Postanowiłam przygotować dla Was posta z nadchodzącymi trendami Wiosna Lato 2013 :)
Bacznie obserwowałam pokazy oraz nowe kolekcje róznych projaktantów.
Podsumowanie- Projektanci stawiają na
Fluo
Transparentne dodatki,torebki,buty,wstawki
Pastele
Geometria
Lata 60 i 90
Biel
Folkowe akcenty
Wzorzysta kobieca bielizna


Klasyka w której zauważyłam,projektanci chcą udowodnić,że wcale nie musi być zwykła i nudna :)Nadają jej nowe oblicza,nowe kształty,siatkowe materiały,słoneczne kolory.

Jak to nosić???Chyba kazdy musi podejśc do tego indywidualnie i znaleźć coś dla siebie.
Ja przede wszystim jak zwykle stawiam na dobrą zabawę  ubraniami,łączenie,zestawianie:)
Na początek kilka trendów prosto z pokazów a  w nastęnym poście tańsze odpowiedniki ;)

Wiosna-Lato to prawdziwy hołd dla słodkiej, zmysłowej kobiecości.
                                                          

                                                                     Przegląd butów








                                                                       Cover Fashion



Skrócona wersja - modny płaszcz
Na modowych pokazach pojawiły się również mikroskopijne wersje, np. kultowych trenczy. Hit z pokazów Burberry Prorsum i Kenzo.

                        Jackson Style ????Jak Wam się podoba :)Mi bardzo ;)
                                              Jean-Paul Gaultier wiosna 2013




Burberry wiosna 2013
Balmain
Bohoboco 2013




Louis Vuitton

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Torebki

Wiosenne wycinanki
Wiosennym hitem są również ażurowe dodatki. Torebki z laserowo wycinanymi wzorami są hitem z pokazów m.in. Ralpha Laurena, Alexandra McQueena i Mulberry. Uwleibiamy ten trend!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na widoku - modne torebki na wiosnę
Hit zeszłego sezonu wiosenno-letniego, który przeszedł na kolejny są przezroczyste dodatki. Modne są transparentne buty, obcasy, płaszcze, no a przede wszystkim torebki. Hit z pokazów Steli McCartney, Simone Rochy, Valentino, Burberry, czy Gucci to moda, która pozostanie z nami na dłużej.






I co sądzicie o nadchodzących trendach :)??
Ja już mam swoich faworytów ;)

1 komentarz:

  1. W nadchodzącym sezonie panuje totalna różnorodność, co bardzo mnie cieszy. Jednak stawiam na geometrię i lata sześćdziesiąte. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń