czwartek, 7 listopada 2013

Elegance and sweatpants

Uwielbiam Wrocław. Zawsze kiedy odwiedzamy to miasto robimy sobie różnego rodzaju wycieczki by lepiej je poznać :) Starówka skradła moje serce już z pierwszą wizytą ale postanowiliśmy poszukać czegoś innego...czegoś klimatycznego i podkreślającego jesienną aurę.
Trafiliśmy na miasteczko awf i stadion olimpijski we Wrocławiu :)
Łączenie stylów jest ostatnio bardzo modne. Dresy z elegancką górą co Wy na to :)?
Zapraszam :)










                                                                        jacket | new look

                                                                         fur collar | ochnik

                                                                          blouse | tk maxx
                           
                                                                        sweatpants | zara

                                                                         sneakers | atmosphere

                                                                             bag | atmosphere


                                                                       

11 komentarzy:

  1. fajna stylizacja:) czym się zajmujesz oprócz blogowania? zdradzisz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem technikiem dentystycznym:) pracowałam w zawodzie jednak płynnośc finansowa była zerowa więc zwyczajnie odeszłam z gabinetu,,;/ i szukam innego bardziej porządnego,,
      Oprócz bloga prowadzę sprzedaż internetową i robię sobie różnego rodzaju kursy doszkalające ;)

      Usuń
    2. Myślałam, że przedstawicielem bo ciągle podróżujesz :)

      Usuń
  2. Ten dres jest jeszcze w zarze?

    OdpowiedzUsuń
  3. ząbki masz śliczne!Zdradzaj jak o nie dbasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unikam coli,pepsi,czerwonego wina .Po kawie staram się je od razu szorować no chyba ,że nie jestem w domu ;) Od dłuższego czasu już używam pasty blanx ew.sensodyne i oczywiście płyn listerine ,,:)

      Usuń
  4. W której zarze kupilaś te dresy?

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham kocham kocham takie stylizacje! Są moimi ulubionymi:) Sama najlepiej się w nich czuję. Super! An

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :)) Dresik podobny zobaczyłąm u Ciebie i szukałam czegoś podobnego;)

      Usuń