poniedziałek, 13 stycznia 2014

Hello Cold Days / Rage Age by women

Co prawda śniegu jeszcze nie ma ale chłodne dni zawitały na Dolny Śląsk.
Czapki i kaptury na głowy :) Zawsze gdy przychodzą chłodniejsze dni, u mnie szale idą w ruch. Wiatr może wiać w nos, ale nigdy w szyję ;)No chyba ,że mowa o mroźnych dniach, wtedy szal również jest na nosie ;) Dopóki nie ma śniegu, a temperatury nie ''szaleją'' na minusie, pozwalam sobie na cieńsze okrycia wierzchnie.
Do dzisiejszej stylizacji wybrałam płaszcz z River Island, który zakupiłam w Lubelskiej Plazie. Wymieniłam w nim futerko(jest odpinane),chociaż to które było przy nim jest również bardzo ładne i pewnie jeszcze nie raz będę zmieniała jego look.
W wersji pierwotnej wyglądał tak :
 
Swoją drogą uwielbiam River. Zawsze dbają o to by kurtki i płaszcze miały ponadczasowy wygląd.
Często stawiają na klasykę ,ze smakiem bawią się retro i grunge'm, to lubię :))!
Co do czapek... nie zawsze byłam ich zwolenniczką (chyba się starzeje;p).
 Kiedyś mama namawiała mnie do ich noszenia, a ja tuż po wyjściu z domu  potrafiłam ją ściągnąć. Dziś jednak stawiam na zdrowie oraz hasło ''przeziębienie akysz''.
Chętnie nakładam wszelkiego rodzaju nakrycia głowy i z utęsknięniem czekam  na wiosnę ;)))

 






 
płaszcz | River Island
 
bluza | Rage Age by women
 
spodnie | Wrangler
 
buty | Wojas
 
czapka | Gucci
 
torebka | Louis Vuitton
 
szalik | Valentino
 
pasek | Guess

23 komentarze:

  1. Wyglądasz zjawiskowo !Czapka jest megaaa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!! Brak mi słów do opisania co najbardziej przypadło mi do gustu. Bardzo trafiona stylizacja, ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięęęęęęęęęęęki Klauuu:)))

      Usuń
  3. Uwielbiamy Twojego bloga ,posty są bardzo ciekawe i co najważniejsze naturalne. Nie są sztuczne i pozowane .Zdjęcia są różne ale zawsze jakoś ciekawie nam się Ciebie ogląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć.Zapraszam :)

      Usuń
  4. Nie wiem czy zazdrościć figury czy martwić się ,że jesteś taka chuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. Taka już jestem :) Do tego dużo ćwiczę i zdrowo się odżywiam. Zazdrościć nie trzeba a martwić się nie ma czym :)

      Usuń
  5. Odkąd pamiętam Karolina zawsze była chuda. Nie masz się czym martwić . Stylizacja perfekcyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,nie ma się czym martwić

      Usuń
  6. Jest przepiękny, masz rację robią.ciuchy na lata porządnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny płaszcz! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  8. River Island mają genialne rzeczy, często tam zaglądam i zawsze coś fajnego się znajdzie, płaszczyk zdecydowanie na TAAAK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten płaszczyk i czapka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny płaszcz i genialna czapa !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twój blog i forma prowadzenia.Zaglądam dzień w dzień i sprawdzam czy jest coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Really nice look :)
    The coat and the beanie are amazing :)

    HUgs
    Svetlana from Lavender Star

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się płaszczyk i torebka...super

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się płaszczyk i torebka...są super

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się płaszczyk i torebka...super

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się płaszczyk i torebka...super

    OdpowiedzUsuń